PROSINEC 2010
1. 12. Odpoledne ZL8X na 80 s pěkným signálem, ale po chvíli se QSY na SSB a po té co se vrátil na CW musím do QRL.
_____________________________________________________________________________
2. 12. Ráno zase neúspěšný boj o ZL8 na 80. Trochu jsem si spravil chuť - ZL8X cw/ssb na 17 metrech.
_____________________________________________________________________________
3. 12. ZL8X cw na 40 a 20 metrech.
____________________________________________________________________________
4.-5.12.ARRL 160M contest 50 QSO x 34 států a provinciíˇ. nejzajímavější státy: SD, OK, slyšel jsem AZ ale nedovolal se.
___________________________________________________________________________
6.12. Volám 9Q50ON na 160m ale bez úspěchu.
_____________________________________________________________________________
7. 12. NEW ONE # 234 9Q50ON
Po 3 hodinách čekání na signál v mém RX se během 10 minut vyhoupl na 599 na DHDL. QSO bylo dílem asi 10 minut.
___________________________________________________________________________
8. - 26. 12.
Vzhledem ke sněhové kalamitě a pracovnímu vytížení jsem na pásmu moc nebyl (po 8 hodinách strávených v autě v kolonách už není chuť na nic). Jen 15. 12 jsem kolem 16Z slyšel (a volal) chvíli V73QQ. Byl na 1826/3UP.
______________________________________________________________________
27. 12. Na pásmu "obvyklé" DX-y VQ9, A45, UA0,....
Povedlo se QSO s VQ9LA na 80 m RTTY.
___________________________________________________________________________________________
28. 12. Zkouším na KST vydolovat nějaké stanice z Idaha nebo ND - tyto poslední dva státy potřebuji do WAS160. (W0SD jsem dělal v ARRL 160m Contestu). Na mé CQ volá W0IZL z Nevady, beru ho 449 ale CONDX jdou rychle dolů a report od něj už neprochází. Cam používá 6el Vertical array. Foto na:
Na KST mi pak píše, že u něj to bylo podobné. slyšel mé CQ 449 a pak už jen QSB. Snad to vyjde někdy příště. Dělám pár nových stn z východního pobřeží. Pak je dobře slyšet 9L1BTB, ale pracuje jen s USA. 9L mám CFM, tak se ani moc nesnažím se dovolat.
_____________________________________________________________________________________________